W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura podatkowego TLhub poszukujemy:
Asystentki / Asystenta zarządu
Obowiązki:
- współpraca z działem księgowym, prawnym i podatkowym
- koordynacja zadań realizowanych przez działy: księgowy, podatkowy i prawny w uzgodnieniu z zarządem
- nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów i informacji
- udział w pracach biurowych, w tym porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów
- obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
- administrowanie kalendarzem
- rejestracja dokumentów i faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
- udział w organizacji eventów firmowych
- sprawna obsługa strony internetowej oraz ustalonych kont w social mediach
- inne prace zlecone i powiązane z wyżej określonymi obowiązkami
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane (nie jest obowiązkowe)
- wysoka staranność i zaangażowanie
- samodzielność i odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy
- gotowość do pracy stacjonarnej w wymiarze pełnego etatu
- rzetelność, terminowość, kreatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość pakietu MS Office
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W celu aplikacji prosimy skorzystać z poniższego formularza.
Szukamy ludzi takich, jak Ty!
Jeżeli jesteś osobą, która chce ciągle się rozwijać, wykorzystywać swoją wiedzę oraz doświadczenie w praktyce, dbasz o dobro Klienta i jego potrzeby, potrafisz elastycznie oraz indywidualnie podchodzić do każdej sytuacji, to napisz do nas.