Oferta pracy

Asystentka / Asystent zarządu

W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura podatkowego TLhub poszukujemy:

 

Asystentki / Asystenta zarządu

 

 

Obowiązki:

  • współpraca z działem księgowym, prawnym i podatkowym
  • koordynacja zadań realizowanych przez działy: księgowy, podatkowy i prawny w uzgodnieniu z zarządem
  • nadzór nad terminowym obiegiem dokumentów i informacji
  • udział w pracach biurowych, w tym porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i archiwizacja dokumentów
  • obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej
  • administrowanie kalendarzem
  • rejestracja dokumentów i faktur w elektronicznym systemie obiegu dokumentów
  • udział w organizacji eventów firmowych
  • sprawna obsługa strony internetowej oraz ustalonych kont w social mediach
  • inne prace zlecone i powiązane z wyżej określonymi obowiązkami

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie mile widziane (nie jest obowiązkowe)
  • wysoka staranność i zaangażowanie
  • samodzielność i odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy
  • gotowość do pracy stacjonarnej w wymiarze pełnego etatu
  • rzetelność, terminowość, kreatywność
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • znajomość pakietu MS Office
  • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

W celu aplikacji prosimy skorzystać z poniższego formularza.

 

Szukamy ludzi takich, jak Ty!

Jeżeli jesteś osobą, która chce ciągle się rozwijać, wykorzystywać swoją wiedzę oraz doświadczenie w praktyce, dbasz o dobro Klienta i jego potrzeby, potrafisz elastycznie oraz indywidualnie podchodzić do każdej sytuacji, to napisz do nas.


Zachęcamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Skontaktuj się